

Wybierz urządzenie oraz rodzaj usterki i zarezerwuj usługę naprawy zgodnie z wymaganiami.
Kurier odbierze Twoje urządzenie lub nadasz je w paczkomacie za darmo na nasz koszt.
Nasz zespół techniczny zdiagnozuje i profesjonalnie naprawi Twoje urządzenie.
Po naprawie oraz przeprowadzeniu testów Twoje urządzenie zostanie odesłane do Ciebie.
Niesprawny wyświetlacz iPhone 12 PRO MAX głównie objawia się poprzez brak reakcji na dotyk. Przyczyn niesprawności należy doszukiwać się zarówno w urazach mechanicznych takich jak np. upadek z dużej wysokości, uderzenie telefonem o twardą powierzchnie, przygięcie telefonu ciężkim przedmiotem oraz w wadach oprogramowania bądź długotrwałym narażeniem telefonu na ujemną temperaturę.
Wyświetlacz kwalifikuje się do wymiany również w następujących przypadkach:
Szybka wymiana wyświetlacza w iPhone 12 PRO MAX pozwoli na uniknięcie dodatkowej degradacji urządzenia – zwłaszcza, jeżeli niesprawność wyświetlacza powstała na skutek urazu mechanicznego. W przypadku gdy w telefonie występuje brak reakcji na dotyk i całkowicie uniemożliwia korzystanie ze sprzętu, a smartfon staje się bezużyteczny tylko naprawa wyświetlacza pozwoli Ci cieszyć się jego pełną funkcjonalnością na co dzień.
Twoje urządzenie do naprawy odbierze kurier lub nadasz je w paczkomacie w dowolnym dla siebie miejscu i czasie. To Ty wybierasz najdogodniejszą dla Ciebie formę nadania.
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone na pełną kwotę danego urządzenia, dzięki tej opcji masz gwarancję bezpiecznej realizacji każdej naprawy.
Po otrzymaniu urządzenia niezwłocznie zabieramy się do diagnozy, po akceptacji przez Ciebie kosztów naprawy przystępujemy do działania.
Dzięki pewności naszych świadczonych usług w zakresie naprawy jesteśmy w stanie zaoferować gwarancję aż do 8 miesięcy.
Wszystkie części stosowane do napraw są oryginalne lub wysokiej jakości co daje pewność w prawidłowym urządzeniu działania. Klient ma możliwość wyboru jakości części w wybranych naprawach.
Każde urządzenie po naprawie przechodzi szereg testów, które pozwolą potwierdzić poprawne wykonanie usługi, a także wykluczyć ewentualne usterki.